«L'ànima de l'assassí al Cèntric»
Biblioteca Antonio Martín del Prat de Llobregat

Toni Arencón Arias - L'ànima de l'assassí' al Cèntric
Vicenç Tierra - Toni Arencón
"Fotografia de Quim Torrent"

     El passat divendres, 18 de març de 2016, vaig ser convidat per l'Associació d'Escriptors del Prat "Tintablava" a participar en una conferència-col·loqui i presentar la novel·la L'ànima de l'assassí a la sala d'actes del Cèntric - Biblioteca Antonio Martín del Prat de Llobregat.

     Tot i que no era la primera presentació de la novel·la, la responsabilitat de ser-hi al centre cultural de referència de la meva vila, em va provocar molts més nervis que en ocasions anteriors. Afortunadament, l'acollida del públic assistent, la magnífica presentació de Vicenç Tierra (president de l'Associació d'Escriptors del Prat "Tintablava") i els somriures i els suport tècnic de les bibliotecàries van fer que ben aviat m'oblidés de la circumstància.

     El resum de la conferència es pot llegir en la detallada crònica escrita per Núria Abelló en el blog de "Tintablava":

Crònica a Tintablava, per Núria Abelló
Crònica a "Tintablava", per Núria Abelló
- 18/03/2016


     En finalitzar la conferència i l'animat col·loqui posterior, em van honorar amb el lliurament del guardó "Cal·líope", musa de la poesia èpica i l'eloqüència, dissenyada per l'artista Xavier Mateo.

''Toni Arencón Arias - L'ànima de l'assassí al Cèntric''
Toni Arencón - Vicenç Tierra

     Moltes gràcies al públic assistent i a totes les persones que heu convertit aquest vespre en un record inoblidable!!!

'Toni Arencón Arias - L'ànima de l'assassí al Cèntric'

oo0O0oo